HOE GAAT BOS OM MET HET CORONAVIRUS?

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd.

Bezoek aan onze showroom en Boskookwinkel

U bent van harte welkom in onze showroom en kookwinkel na een telefonische afspraak, maandag t/m zaterdag. Wilt u wel 24 uur van te voren een afspraak maken? Zo heeft u de ruimte en de tijd om rustig te komen.

De kookdemonstraties op zaterdag komen te vervallen.

We vragen wij uw begrip voor de nodige voorzorgsmaatregelen, die we hebben getroffen en die we ook van u vragen. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat we het virus indammen.

Plaatsen, storingen en onderhoud van fornuizen

De fornuizen die wij vanuit Frankrijk binnen hebben gekregen worden, volgens de gemaakte afspraak, geplaatst.Ook blijven wij storingen en onderhoud aan de fornuizen verrichten. Tenzij er personen binnen uw directe omgeving zijn, die besmet zijn met het coronavirus of als gezondheidsklachten klachten (als hoesten, koorts, niezen, keelklachten) hier duidelijk op wijzen. Neem te allen tijde contact met ons op, wanneer dit het geval is.

Welke extra voorzorgsmaatregelen nemen wij?

  • Onze medewerkers geven u geen hand en houden gepaste afstand. Het advies is 1,5 meter.
  • We monitoren de gezondheid van al onze medewerkers. Iedereen met (lichte) klachten blijft thuis.
  • In onze showroom bieden we desinfecterende handgel aan en we wassen onze handen met grote regelmaat.
  • We maken onze showroom en Kookwinkel extra vaak schoon.

Wat vragen we van u?

  • De voorschriften van RIVM te respecteren.
  • Regelmatig handen wassen bij bezoek aan onze showroom en Kookwinkel
  • Onze showroom en Kookwinkel niet bezoeken bij klachten die horen bij het virus (klachten als hoesten, koorts, niezen, keelklachten).
  • Nogmaals; neem contact met ons op, als er personen binnen uw directe omgeving zijn die besmet zijn met het coronavirus of als gezondheidsklachten klachten (als hoesten, koorts, niezen, keelklachten) hier duidelijk op wijzen. Dan kunnen we een andere afspraak maken voor plaatsing, storing of onderhoud aan uw fornuis.

Tenslotte danken wij u voor uw begrip. We wensen u en iedereen om u heen een goede gezondheid. Laten we goed op elkaar letten.

Met vriendelijke groet,
Ing. B.A.J. Bos